Přidat odpověď
ano u nás u diktátu nastal problém až v sedmé třídě na gymnáziu, kdy ze syna, který pořád měl z čj jedničky, najednou začal nosit z diktátu 4 a 5 a z matiky z rýsování rovněž za 4 a 5
oboje bylo stresem.. doma chyby nedělal, ale díky stresu po něm učka diktát nemohla přečíst, narýsovat tehcnicky zvládl, věděl jak, ale přesně nebyl schopný.
mi to ale nevěděli a v kombinaci s tím, že hodně chyběl.. to škola neměla potřebu řešit..
až jsme byli u psycholožky kvůli podeznění na aspergera, tak ta si tam toho mimoto všimla
syn je nadprůměrně inteligentí a do té doby to prostě dokázal maskovat
ted má úlevy, měl by je mít prakticky ve všech předmětech, což jsme ale nechtěli, aby se neflákal, učení totiž moc nedá a nosí dvojky.. ta ČJ a MA už ale pro něj byly demotivující protože se fakt snažil a doma dělal.. ale prostě to nešlo.. takže má úlevy v diktátech v čj, píše každou druhou větu a už zase nosí jedničky.. a v matice v geometrii mají posuzovat pouze postup, nikoliv přesnost narýsování.
Mají teď teda nového učitele, kterej to úplně nebere, ale protože syn dostal na výzo za dvě, tak to neřeším.
Předchozí