Fed,
upřímně, tohle bych nechtěla, aby děti na gymplu zažívaly. Mně holky tedy taky "spadly" na trojky, ale u nás je zákledem to, že ty trojky mají při absolutní absenci domácí přípravy, prostě zívačka s prstem v nose. A ano, teď v tercii a kvartě se někteří přiblížili i propadnutí, ale už od primy je standardem i to vyznamenání, pro některé bez dřiny. Přitom nemám dojem, že by se nic neučili, jen to, co umět mají, je ze všeho nejvíc o školní práci. Cítím tam podporu, pokud někomu něco jde lépe, než je standard, je přiměřeným tlakem posouván dál. Pokud naopak něco drhne, je s přiměřenou mírou podpory veden ke zlepšení...Ne že by se tam někdo s někým mazal, ale rozhodně to není tak, že kdo má problém, je v tom sám...
A ty holky fakt rostou před očima a začaly samy makat.....ale ne dřít, na to si dávají fakt bacha, aby se moc neunavily
. No a ta nejstarší má od sekundy vyznamenání, přičemž už druhý rok má dvojku jen ze zeměpisu a dějepisu, které ji fakt nebaví.
No a ta mladší na tom stejném gymplu už má trojku jen z matiky, ale má ambice a potenciál i tohle změnit...A to, jak ji matikář podržel, když jí to fakt nešlo (ještě následek - psychický blok - z místní základky), už jsem tu párkrát popisovala...