monty, já to zejména s tou angličtinou vidím jinak
A. není typ, který by balet přestal bavit, dělala ho tři roky a dělala by ho dál, kdybych pro D. nehledala gymanstiku. byla chyba brát ji s sebou
každý je nastavený jinak, já jsem třeba byla odpůrcem toho, aby se dětri učily ve šklce anglicky (resp. aby chodily do anglických školek), na příkladu dětí Federiky ale vidím, že v některých případech to smysl má. jen to chce finanční zázemí, aby ty děti měly pak kde navázat. A že to bude pro ně do života jen plus, o tom nepochybuju.
naopak jsem potřehla, že zejména pokud jde o jazyky, tak jejich učení se v časném věku dětem celkově prospívá, jsou aktivnější, zvídavější (postřeh z bilingvních rodin, mám jich okolo sebe hodně). Nebo to může být tím, že je klasická česká výchova taková nijaká. Což neříkám, že je špatně.