Mě to kolikrát doma s manželem a dítětem taky nebaví, ale domů jdu nakonec ráda
Naše dcera má kroužky. Už jsem to tu psala, v té diskusi -Kolik kroužků má vaše dítě?
Teď v páté má klavír, angličtinu a Brontosaura.
K tomu klavíru přišla až ve čtvrté třídě. V ZUŠ se manželovi vysmáli, když tam na konci třetí třídy telefonoval, že není místo a blabla. Umluvil je na schůzku, vrátili se domů za pár chvil. Ptala jsem se dcery, tak co? A ona tak odfrkla- přijata pro talent.
Když měla první koncert v ZUŠ, tak hrála tohle ( ne celé ):
https://www.youtube.com/watch?v=7maJOI3QMu0&list=RD5MbN81MAJFM&index=12
po pár měsících chození na klavír. Ty menší děti hrály Rozzlobeného komára a ťukaly do klavíru jedním prstem, když to přeženu.
Nauka ji maximálně nudí, vůbec jí nedělá potíž. Jde jí to samo, cvičí sama, my to nikdo neumíme. Co nezjistí od učitelky v jedné hodině za týden a od svých uší, neví.
Určitě se nebude hudbou živit. Jen asi bude mít narozdíl od nás poklad, protože dokáže být v hudbě.
Teď v jedenácti cvičí sama. Hraje si každý den. Nevím jak dlouho. Myslím, že kdyby začala dřív, tak bychom to nedali.
Ve školce chodila do folklorního souboru, po třetí třídu. Tam tancovala a zpívala, taky chodila na flétnu, ale tu vedl takový opilec, takže se spíš učila foukat sama. Byla u něj asi půl roku.
Na angličtinu má svoji lektorku, chodí 2x za týden, je jich ve skupince asi 7. To už chodí čtvrtým rokem. Hodně spolu konverzují, umí toho opravdu dost. Řekla bych, že metoda je skoro důležitější, než čas začátku.
A Brontosaurus je srdeční záležitost. Zrovna zítra jde na přespávačku a mluví o tom už 14 dnů. Bez ohledu na krásu hudby a důležitost angličtiny- asi by byl tím kroužkem, který by vybrala, aby jí zůstal, kdyby mohla mít jen jeden.
Takže já fakt nemám nic proti kroužkům, ale všechno by se mělo ladit tak, aby to celé nějak pasovalo a dítě bylo v pohodě. To je všechno.
Neříkám, že dcera od Margit nemá dělat angličtinu. Jen, že by se prd stalo, kdyby šla na normální školu a angličtinu jí dala bokem od dalšího roku, třeba
Jen, že méně je někdy více.