Hanko to je nepříjemné
.
U nás - když kluci ještě chodili do běžné ZŠ, tak ten druhý vždy nesl hodně špatně, když se něco dělo prvnímu. Tzn. na jednoho vyjela učitelka, druhý mi to pobouřeně hlásil. Jednoho shodil na zem spolužák, druhý se rozbrečel, že ho nešlo uklidnit a volali mi - prostě mají tohle jinak.
Obecně - dítě označované v škole za slabé a neskutečně pomalé je teď velmi systematický a výkonný dříč, který jen zřídka udělá chybu. Pracuje spíše pomaleji, ale bez velkých prostojů. Bratříček A by byl lepší, pokud by svou energii věnoval práci a ne dělání legrácek a prokrastinaci (dloubání se v nose je občas zajímavější). Když už pracuje, pracuje efektivně, rychleji než bratr. S tím se ovšem pojí o něco vyšší chybovost (řekněme že to pomalejší dvojče bude mít 0-1 chybu ze 30 příkladů, to druhé spíš 1-2). Takže za mě - ve škole to směřovalo k totální udupání dvojčete B a likvidaci jeho sebevědomí, přitom jeho výsledky jsou mnohdy lepší, než vychvalovaného dvojčete A, kterému se ale často něco nechce.
Stahovali jsme je na individuál ještě během září. Rozhodnutí k DŠ nelituju, u nás vidím, že to má veliký smysl.