Přidat odpověď
Při hodinové dotaci týdně, přičemž děti doma angličtinu jinak nedělají, takže opravdu je to jen co uděláme ve škole, toho děti u mě myslím umí celkem dost. Je to ale hodně o opakování. Aktivně - jmenuji se..., je mi ..., pokyny, čísla 1-10, barvy. Pojmenují holka/kluk/malý/velký. Pasivní slovní zásobu mají větší - pokyny ve třídě, školní předměty (částečně umí, částečně si nepamatují, spíš pasivně), předměty ve škole (okno, dveře, podlaha, strop). Umí nějaké písničky a z toho i slovní zásobu.
Pro mě je tahle výuka hlavně o motivaci a získání nějakých návyků - hodiny mám jen v aj, a jakmile si na to děti zvyknou, ve vyšších ročnících je to pro ně přirozené.
S prvňáky nepíšu - neumí všechna písmenka, s druháky začínáme psát (dělají si svůj slovníček).
Předchozí