Přidat odpověď
Asi tak. Oni nabízeli na internetových stránkách právě tu analýzu výnosů, tak jsem byla zvědavá, jak se taková analýza dělá, protože když chce někdo v něčem podnikat, tak mu každý řekne, spočítej si náklady a výnosy a máš zisk. No náklady by člověk dohromady nějak dal, horší je, jak určit výnosy, pokud člověk tu službu už nenabízí, že. Těžko může dopředu vědět obsazenost. U konkurence ji nezjistí, ledaže by sledoval celý rok každý den obsazenost konkurenčních objektů na booking.com. A tady v této analýze napíší akorát, že vychází z velké atraktivity dané lokality a nedostatku ubytovacích kapacit tam. No to je teda fakt analýza. A pak jim z toho vyjde obsazenost 7 měsíců v roce. Budou rádi, když obsadí letní prázdniny a nějaký prodloužený víkend kolem prázdnin.
Předchozí