Přidat odpověď
Dá se určitě upozornit i jinak. I když je fakt, že vzdělávání je u nás pořád celkem dost sociálně uzavřený, a bylo by asi ku prospěchu to změnit - už jen kvůli tomu, že to nepřímo, ale ne nepodstatně pomáhá zakonzervovávat ten přetrvávající převažující styl výuky - mě osobně se nelíbí ani argumentace zaváněnící citovým vydíráním, ani argumentace ve stylu "o kolik talentů přicházíme".
Nicméně z posledních let (přesněji řečeno z let ministrování Dobeše&Chládka) mám pocit, že některý z odborníků, který na nezdravý rysy českýho školství léta marně upozorňovali, přešli mnohem víc na tenhle styl argumentace poté, co oba tihle ministři programově vyloučili v dosahu svý působnosti odbornou kritiku, obklopili se houfečkem vybranejch teoretiků, který k praxi nikdy nepřičichli a všem ostatním ukázali velkýho mávajícího smajlika. Je to snaha urvat co nejvíc pozornosti.
Předchozí