| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Je tu prosím někdo, kdo má praktickou zkušenost se situací, že odešle z e-shopu zboží, ale zákazník si ho nevyzvedne, telefon nezvedá či se na adrese zapírá, nebo to, že si cokoli objednal?
Jakým způsobem opravdu prakticky řešíte tuhle situaci, aby zákazník uhradil náklady s odesláním a vrácením zboží zpět?

Samozřejmě zákon říká, že objednávka je pro kupujícího závazná a že si MUSÍ zboží převzít, uhradit a poté případně vrátit zpět.
Ale co dělat s "mrtvými brouky"? Jednoduše a efektivně?

Pokud někdo má účinnou praktickou radu, tuto cennou informaci klidně "koupím". :-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.