Přidat odpověď
Eudo, syn má třeba celkem pravopis v pohodě, tak na dvojku, ale díky tomuto učivu mu vychází v tuto chvíli čeština na 4. Jsem z toho nešťastná, ale zase na druhou stranu si říkám, že já jako rodič dělám maximum proto, abych mu pomohla. Je to i o učitelce, kterou mají. Je přísná, což by samo o sobě nebylo na závadu, jen je, dle mého, špatný její celkový přístup k takto starým dětem, kterým čeština moc nejde. Přijde mi tak trochu zákeřná. Nemám z ní pocit, že by chtěla komukoliv, komu to nejde, pomoci. Má je ve škatulce, když se neučíš, tak co chceš. Když jsme za ní byli při individuálních schůzkách, tak jsme se dozvěděli, že syn není hloupý, že má na víc, ale je líný (což je pravda), ale že takoví jsou skoro všichni kluci v tomto věku. Nějakou radu nebo nápad, jak mu pomoci, jsme nedostali. Syn má třeba věčný problém se zapomínáním úkolů a já jsem zatím nenašla způsob, jak tohle ošetřit. Vzhledem k tomu, jaká p.uč. je, nemám ani odvahu ji poprosit, aby třeba vždy zkontrolovala, jestli si syn zapsal, že mají domácí úkol. Protože je přece v 7.třídě a už musí být samostatný, navíc nemá žádnou poruchu, tak tím tuplem. Také díky tomu nasbíral několik pětek, protože prostě neplní domácí přípravu. Já jako rodič, jsem schopná zajistit, aby syn plnil své povinnosti, ale musím dostat tu informaci.
Předchozí