Tak ono aj "klienti" sú rôzni a majú rôzne očakávania.
Ja som raz išla do výchváleného obchodu s vychválenou predavačkou (chcela som dobre sediacu podprsenku) a odchádzala som odtiaľ po 10min. kedy som bola nútená zabaliť to predčasne pretože predavačka ochotná a milá ma vôbec nepočúvala (zásadne nechcem kostice) a pchala sa mi do kabínky a len hovorila a hovorila a tvárila sa ako by sme sa poznali od detstva. Toto ma spoľahlivo odradilo.
Na druhej strane mama-onko pacientka chodila k vyhlásenému chirurgovi ktorý bol hulvát a pôsobil veľmi divne, ale rezal parádne a prevenciu mal 100%. Odhalil aj to čo iní nevideli, aj hraničné výsledky radšej opakovane overil, volal ak sa niečo nepozdávalo, kričal ak mama chcela termín posunúť lebo "tu ide o dni..." ale na druhej strane trpezlivo vysvetľoval, zvažoval liečbu, hodnotil stav komplexne (mama mala viac problémov)... Chodili za ním pacientky z celého Slovenska, prosili aby ich vzal... Proste sme sa vždy nadýchli aj s mamou a prežili jeho prístup bez toho aby sme mu nafackovali.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.