Přidat odpověď
Yanull kolik škol má dostatek prostor kam může dát vyběhat jedno dítě a třeba z každé třídy,protože dnes je dětí s adhd i jinými poruchami hodně,myslíš že je jednoduché mít pro každého tělocvičnu (ven v dešti nemůže)-např. naše budova nižšího stupně má 18 tříd a jen ve dvou je občas volno (jazykovka a pc),tělocvičny jsou 2 a obě plně využívané od rána do večera-chodí tam i druhý a třetí stupeň.Jka řešit v tomto případě stav kdy v každé třídě je minimálně jedno dítě s diagnózou (a to je fakt a ne dohad).I mé má diagnózu adhd,i když není v tak hrozném stavu jako vidím u jiných "exemplářů".Máme tady taky 2 děti které jsou přesně jako v úvodním popisu-těžké adhd,agresivní chování- asistentku získat je boj,když matka řekne že neví jestli je to nutnost a zbytek je o legislativě a penězích,léky bere jen když se je matce chce kupovat,protože cigarety jsou přednější a co jí je potom jak se chová ve škole,matka je doma nezaměstnaná a dítě je do odpoledne v družině,kde už je to opravdu o průšvih.Už v půl jedné přestávají léky účinkovat a tak háže lavičkama,kope do všeho a všech,řve ,lítá,provokuje,slovník jak dlaždič a běda jak se nějaké dítě ohradí proti jeho provokativnímu žduchnutí.Vychovatelka má na starost 30 dětí a místo všem věnuje pozornost jemu,naše spec.pedagožka s ním taky nic nesvede a co dál?
Předchozí