Přidat odpověď
Monty ale to je podle mě přesně špatně. Minimálně na prvním stupni by mělo být cílem, aby učivo zvládli všichni a plně. Samozřejmě mám to trochu zkreslené tím, jaký mám doma "materiál". Ale není pro mě přijatelné, že se člověk smíří s tím, že neumí vyjmenovaná slova nebo je umí jen na 3. To bude jako do konce života psát hrubky, ptž to nezvládl? Možná se jen zvládl později, ale stále v daném roce. A jsme u jádra problému - je opravdu tolik lepší ten, co je uměl hned a chyby nedělá než ten, co je nejprve neuměl a postupně se naučil tak, že už je umí na výborně? Přesto musí dostat za 2 nebo za 3, ptž "to tak vychází" - ale je-li ta jeho finální znalost naučení stejná, je jasné, že musel ujít delší cestu - a za tu si zaslouží...horší známku?
Předchozí