Přidat odpověď
maargit, jste ve škole krátce, není tam nějaký problém, který vůbec nemusí souviset s alternativní výukou, ale spíš se vztahama ve škole, mezi školou a rodiči, mezi kýmkoliv? zažial jsem to trochu taky, my jsem byli nadšení nováčci, zatímco ti, kteří už tam měli děti delší dobu (my jsme přišli v průběhu prvního stupně) viděli chyby a poukazovali na ně, a my jsem je dost dlouho nechápali, co se jim vlastně nezdá, když naše zkušensot byla mnohem horší
později jsme taky pochopila, že to nebylo ideální, přesto to pořád bylo nesrovnatelně lepší než to, kde jskme začali
jenže jak odejde jedno dítě, přidá se kamarádka, pak si někdo řekne, že nebude dojíždět, nebo že když odešli tři, pak to asi o něčem svědčí a odejde taky a už se to sype, i když původní důvod byl jeden nespoojený rodič, kterýmu se škola netresfila do představ
jinak na alternativních školách většinou rodičům vadí jedna věc - nerozumí jim. Nerozumí Hejného matematice, nerozumí hodnocení bez známek, nerozumí škole bez úísanek a slovních úloh
je to omezenost rodičů, zároveň je to ale chyba školy, která využila zájmu rodičů a něco jinýho, sna i lepšího, ale už to škola nedotáhla do konce a nenaučila rodiče, jak přistupovat, nevysvětlila jim všechno tak, aby to pochopili a přijali dlouhodobě, nejen jako zajímavou hračku
Předchozí