Přidat odpověď
bin, já Ti nevím.... možná to, o čem píšeš, může být na nějakých waldorfských školách, ale jinak neznám žádný systém, který by takto postupoval. Spíše všechny mají snahu dostat z dítěte jeho individuálmní maximum.
je tedy falt, že já jsem vůči "čistým alternativám" také obezřetná, ale možná kdybych to studovala blíže, změnila bych názor. U dcery ve třídě jde o montessori prvky ve výuce, procentuálně to posoudit neumím. Písmena umí všechna. Násobilku opatrně oťukávají už teď 2+2+2, některých dětem to spíná, jiným ne. Začínali genetickou metodou, což je fajn, děti umí rychle písmena a mohou si psát co chtějí, ale to třeba vím, že by dcera nedala a že bylo dobře, že začínala slabikovat, i když jsme četli ve slabikáři naprosto dementní texty. Mají velmi kreativní učebnice (až na matiku). Na učitelku myslím dává pozor i ředitelka, neb výstupy musí být podobné těm "běžným třídám". To je asi výhoda.
Předchozí