Bin, lépe bych to nenapsala.
Čím dříve si děti zvyknou na to, že musí OBČAS dělat i to, co se jim nechce, tím líp pro ně a pro jejich budoucí život. Tady vůbec nejde o to, aby uměly násobilku už na začátku druhé třídy a ne na konci. Tady vidím největší průšvih právě v přístupu "dělat jen to, co se mi zrovna chce a co mě baví". Pak těžko přestupem na druhý stupeň (na střední školu, do zaměstnání...) se z nich ze dne na den stanou zodpovědní pracanti. Jaký přístup k práci získají v dětství, takový už jim zůstane a v 18 už ho nikdo "nepřevychová". Manžel v práci má na starosti skupinu učňů. Pořád ho nepřestává udivovat, kolik z nich líných a nezodpovědných. Naprostá většina. 8 z 10 považuje za normální si nepřijít do práce když se mu nechce, chodit pozdě atd. Takové věci bych ve výchově nepodporovala.