Přidat odpověď
Já jsem nedávno u pultu řekla prodavačce o 10 dkg jednoho salámu, který se mi líbil a který jsem tam předtím neviděla. A řekla jsem název podle nápisu na cedulce. A ona dost nepříjemně odvětila - to je výrobce a ne název. Chvíli jsem zírala na cedulku, kde ten výrobce oproti jiným cedulkám byl zvýrazněn, pak jsem zírala na prodavačku, ona z toho byla naštvaná, tak jí říkám - pardon, netuším, co je název a co výrobce, a ona vytočeně - tak si to SNAD už budete pamatovat. No to mě teda rozzuřila a tak jsem byla stejně hnusná a řekla jí ledově, že ještě jednou se takhle bude chovat, tak pamatovat si to bude ona.
Takže jsem byla na nepříjemnýho zákazníka - a přitom stačilo tak málo - od prodavačky, kdyby jí došlo, že fakt neznám všechny možný výrobce v okolí a ani názvy salámů.
Předchozí