Myslím si, že je to hodně o tom, kdo tu informaci říká a kdo ji přebírá, nic není tak úplně stoprocentní
K otázce: u nás na vesnické škole jsou vždy prvňáčci zvlášť (ostatní ročníky se spojují) a mají vždy stejnou paní učitelku. Je moc fajn, ale i přísná dokáže být, má autoritu a je myslím si dost fér. V pololetí měli tuším všichni jedničku, na konci roku ale už dvojky taky dává. Můj syn chodil do první už před třemi lety,měl teda samé, ale ne všichni... sousedovic děti byly v první vloni i letos, a taky tak - dvojky byly, tady se to všechno ví
zrovna sousedovic kluk měl letos dvě dvojky... A písemky píšou taky normálně opakovací - vědí, co si mají opakovat a pak z toho píšou, formát A4 plný předtištěných otázek...(nosí to domů podepsat). Stejně tak píší diktáty na známky, mají možnost opravit si to později, pokud se to nepovede. Nikdo se z toho nehroutí. Je to taky hodně o tom, co ta holčička uměla ze školky, třeba poznat základní stromy nebo tak mi přijde, že předškolák umí... a nemusí se to drtit. Jak tu někdo psal- testování ke škole patří, už to není školka!