Tulipáno Maargit měla jiný problém, daný striktním přístupem vyučujícího. Holčička to nedávala, některé děti, zejména ty, u kterých se doma například nekřičí a volí se domluva, mohou mít s tímto nastavením fungování (negativní body za vše možné) ve třídě problém / stres.
Jinak nepíšu dle vlákna, provozuji multitasking - hlídám děti v bazénu..odbíhám, ale přišlo mi to tvé psaní jako celkem kategorické vyhodnocení, že bych to i tak brala jaké hodné odpovědi.
Ptž nic není jen černé nebo bílé
. A odpovídala jsem i Termix. Takže ještě jednou - lidé jsou různí, ale globálně by neměl učitel žáčkovi v první třídě školu znechutit. Některým se to bohužel daří, asi nepochopili, že to je ještě o něco důležitější, než balík znalostí. Neříkám dávat jen jedničky, ale třeba i dvojka nebo trojka se dá komentovat pozitivně. A nelpět na blblostech. Co se dělo u nás...představ si básničku, kde má dítě vyhledat nově naučené písmenko A. Musí nají A, Á, a, á kterých je v textu cca 50, hodnocena stylem 1 vynechané stupeň dolů. Dítě vynechá jen ty rozsypané kolem textu (nepochopí, že mají být označena všechna) - a dostane krásnou obří čtyřku. Třetí týden školy. A i dále v tomto stylu. Paráda, že (jo, po našich zkušenostech jsem na přístup "učitel má vždycky pravdu a rodič nic neví" trochu vysazená).