Maargitt, že bychom drtili názvy stromů, to fakt nehrozilo, já jsem vlastně skoro ani nevěděla, co v té prvouce berou, kdyby syn něco občas nezmínil a nekoukla jsem do učebnice
, jinak většinu věcí, co měli v učebnici v první třídě znal syn v podstatě už ze školky - měsíce, roční období, hodiny se naučil v prvním pololetí sám (chtěl od Ježíška hodinky
), stromy mu často ukazovala babička na procházkách, z práce na zahrádce toho znal taky dost... Jinak ty velké písemky nám paní učitelka vždycky avizovala dopředu a psala nám, co tam všechno bude a co s nimi máme trochu projít...jinak jsme se doma téměř vůbec neučili, domácí úkoly měli až ve druhém pololetí stylem 2x týdně 3 řádky psaní, nebo sloupeček příkladů... Ve 2.třídě to bylo v podstatě stejné, jen přibyla sem tam nějaká básnička na naučení....jinak jen občas čteme, ale zdaleka ne každý den...třeba teď za léto jsme četli tak jednou týdně? Možná někdy ani to ne....ale čte tak nějak průběžně všude, na dovolené cedule po cestě, koukal do mapy, do jídelního lístku, doma třeba do novin, nebo nějakého dětského časopisu, na výletech si četl popisky všude možně - na výstavách, turistických cedulích, dneska v Techmánii návody k jednotlivým exponátům, co s tím má dělat....takže to neřeším, počítání taky různě v praxi využije....