Přidat odpověď
Monty - mně nikdy na synovi nepřišlo nic divnýho - ve školce i na prvním stupni měl vstřícné učitele, kteří ho brali takového, jaký byl. A on byl chytrý, neotravoval a nechtěl být zbytečně otravován. Seděl si sám v poslední lavici, cosi si tam kutil, ale když se ho na něco zeptali, tak byl vždy v obraze - takže ideál. Na druhým stupni začal být problém a vyhrotilo se to při přechodu na jinou školu - to byla přímo katastrofa.
Jeho, hlavně jeho, ta "nálepka" zachránila. On sice nechce tu nálepku nosit, ale díky tomu, že pochopil, o co tam jde, tak najednou byl schopen to začít korigovat a začal se učit mezi lidmi existovat - do tý doby to neuměl, ti ostatní mu přišli totálně mimo a nechápal, v jaké společnosti se to vlastně pohybuje.
Pro jeho budoucí život to bylo to nejlepší, co jsme pro něj mohli udělat - přesvědčit ho, aby se nechal testovat.
On žádný úlevy nebo papír někde u někoho na to nemá, to nechtěl a ani to nepotřebuje díky své inteligenci, jak nám řekli. On chce zapadnout a učí se snadno a rychle, což je prý pro něj obrovská výhoda.
Předchozí