Přidat odpověď
veveru, pokud má nekvalitní učitelku, což se stát dost dobře může, a hodně nejednotnou skupinu, tak se snadno může stát, že na ni už učitelka nemá kapacitu - buď si neumí poradit, nebo nechce nebo nemůže. proto jsou pro tyto děti fajn kurzy v jazykovkách, kde je jich max 6, učí se často podle kvalitnějších, ale taky dražších učebnic, nejsou vázaní tím, že musejí napsat xy testů za pololetí apod, jsou tam děti motivované nebo děti motivovaných rodičů,...
prostě naprosto jiné podmínky, které ve škole vytvoříš jen velmi těžko.
ta práce, pokud má být za daných podmínek opravdu kvalitní, je hodně hodně těžká - vyžaduje pečlivé plánování hodiny (což při 22 hodinách týdně je prostě náročné na čas), dál sebevzdělávání učitele (např najít způsob, jak podat určitou látku konkrétním dětem tak, abys respektovala jejich zvláštnosti - třeba spu, adhd, inteligenci, složení třídy - kde třeba víš, že se dva lidé nesnesou a při sebemenší příležitosti na sebe vystartují a je zle a ty tomu musíš při všem tom ještě zabránit a myslet na to), ještě se vyrovnat třeba s velmi nestandartním složením třídy (nerovnoměrně rozložené schopnsti - od vysoce intelignentího dítě které je o třídu napřed po dítě na hranici mentální retardace, to vše v rámci jedné skupiny), nedobrých materiálních podmínek - nevyhovující třída, která je velmi malá a nemáš možnost pohybu dětí apod.
pokud je k tomu všemu učitelka, která svůj předmět neovládá, je to špatně celé od začátku.
Předchozí