Přidat odpověď
a máš dojem, že jako asistentka budeš pracovat s bezproblémovým dítětem? naopak, budeš mít na starosti jedno nebo dvě, tři konkrétní nejproblémovější děti a očekávání vedení školy, rodičů, třídní učitelky, ostatních učitelů, nakonec i PPP a všech, včetně rodičů ostatních dětí ze třídy bude to, že TY zajistíš, že to problémový dítě se bude chovat normálně, nebude agresivní, pokud ano, pak mávneš kouzelným proutkem a ono se zklidní - to je tak neskutečně nevděčná práce, já to dělat nechci, ta práce na mě zbyla, ale zkouším se z toho dostat jak se dá, bohužel se moc nedá
Každopádně teď máš aspoň pár dětí "normálních", máš aspoň někdy možnost si říct, že zatímco ta skupina nedělá, není na ně spolehnutí, s rodiči se nedomluvíš... tak ti druzí jsou normální, dá se s nima domluvit a vidíš nějaký posun, nějaký efekt své práce
Jako asistentka budeš mít jen ty problémy, vysledky se nedostaví, protože není jak by se mohly dostavit
jistě, vždycky je možnost, že bdueš asistovat u dítěte s postižením tělesným, pak je to skutečně o pomoci, kterou je ptořeba a děcko se většinou chová perfektně, rodiče jsou vděční, škola tě pochválí, všechno je super
ale častěji je to práce s dětma problémovýma, adhd a další psychiatrický poruchy, fakt to není snadný
Předchozí