V takovém případě považuješ formu výuky za podružnou? A jak si vysvětluješ, nespokojenost dětí se školou v případě, že pochází z rodin s dobrým zázemím?
Jaké bys navrhoval řešení pro děti - grázly? Ve třídě u Ydney nebyli jen grázlové, takže relativně pohodové děti se dostaly do prostředí s vysoce nadprůměrným výskytem grázlů - to mi přijde horší, než dostat se do kontaktu s jedním nebo dvěma, což by mnohem víc odpovédalo přirozenému sociálnímu složení společnosti.
Co se týká homogenních rodičů: No, jak se to vezme - některý rodič přijde a řekne (zjednodušeně): vy jste ta speciální škola, tak tady máte naše agresívní dítě a něco s nim udělejte. To ještě neznamená, že ten rodič bude se školou spolupracovat, nebo, že mu na vzdělání záleží - někdy chce jen přesunout zodpovědnost ze své osoby. Jestli se nepletu ani rodiče dětí od Ydney nejsou všichni lhostejní - spíš už si se svými dětmi sami neví rady.
Předchozí