Přidat odpověď
Mám stejného syna, toho mladšího.
Starší(sexta) byl a je bezúdržbový, vůbec nevím, co berou, jestli píše úkoly, vše běží samo.
Tenhle menší přelítne dějepis/zeměpis/cokoliv za 10 min a tvrdí, že to umí. Ano, povšechně ví, o čem je řeč, ale písemka je prostě za tři, v lepším případě. Chtěl na gympl jako brácha, dostal se tam a teď tímhle stylem válčí v sekundě.
Po dlouhém zkoušení, co by fungovalo a mě nezabilo (popř. abych jeho nezabila), jsem se rozhodla, že denně bude NĚCO 3/4 h dělat (kromě úkolů, ty se do 3/4 h nepočítají). Dělá, co je potřeba - učit se a já ho vyzkouším (při očekávané písemce z hadů, slepé mapy a pod.). Pokud nemá žádnou potřebu, trénujeme matiku a diktáty.
Neprudí, měří si ten čas a je spokojen. Pokud by prudil, čas se natahuje.
Chtěla jsem ho nechat být, aby se v tom vykoupal, ale nedokázala jsem to a řešila jsme to nárazovou hysterickou péčí o školu. Takže přišel model 3/4h denně a funguje. Pokud tedy má celoodpolední kroužek a přijde mrtvej, výuka se nekoná.
Předchozí