Učení nazpaměť biflování může být zbytečné - nemusí.
Na druhou stranu jednou (pokud by šli na VŠ) tak asi budou se potřebovat učit na zkoušky, ne?
A je otázkou, zda soustavné procvičování mozku nezvyšuje jeho kapacitu. Zda to není trénink mozku?
Nevím, neznám výzkumy.
Náš učitel ve 3. tř. tvrdí že jo a tak mají děti letos ( od září) už asi 4. básničku. Já vždycky básničku přečtu a povím: "Tak tohle bych se nenaučila!" A to jsem byla dítě s fenomenální pamětí ( ve 2. třídě jsem uměla zpaměti celý český kalendář).
Na druhou stranu, pokud se potřebuju naučit na nějakou zkoušku, tak se vždycky naučím s výsledkem 90 až 100 %.
Tak třeba jim ten trénink mozku taky něco přinese.
Pro zakladatelku - neučila bych se s dítětem z hodiny na hodinu ale jen na písemky nebo před hlášeným zkoušením. Projet pár témat dozadu ( dejme tomu 5).
To jsem dělala se synam na nižším G.
Teď už jen hasíme požáry.