| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

zase se nenervuj dopředu. my máme 4 děti do 4 let (dvojky jsou prostřední), já pracovala na pár hodin v týdnu téměř pořád, tedy vyjma těhot. a prvního roku dvojek, to jsem nedala, ale pak jsem šla zas na 2x2hod od 4měs nejmladší, vždy hlídal manžel. až na pár vyjímek, kdy hlídala nezaměstnaná sousedka, jsme neměli hlídačku, ani babičku, jen manžel a já. od roku posledního dítěte studuju. dá se to, nyní jsem zvolnila, ale děti už zvládnou být doma samotné, takže s mužem si vždycky lebedíme, že můžeme na nákup a nemusíme tahat ocásky s sebou :-D a dvojky jsem měla super hodné, jen ten režim byl náročný - byli jak hodinky, budili se co 3 hodiny, najedli, přebalili a zase spali. jenže mezitím jsem měla uřvané batole, které mělo poruchu verb. schopností (nerozuměla a nemluvila), což jsme zjistili až časem. paradoxně si pamatuju, že bylo náročnější to batole, než novorozená dvojčata.
hodně se nám osvědčilo jim poté udělal obývák - náš obývák jsme jim uzpůsobili, připevnili komodu ke stěně, dali tam hodně hraček, jen sedačku a do futer dali dvířka. tam vegetili hodně dlouho, než se to naučili přelézat, a tak jsem zvládla hodně věcí - měli bezpečný prostor, kde jsem je viděla, a byli se mnou.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.