Jitys,
je v pubertě a nebaví ho to. Myslím, že v tom nic jiného není. Navíc je taky důležitý, jakou má povahu, co si jak bere... ono se to nezdá, ale děti jsou často dost citlivé na to, když se cítí být nespravedlivě oceňovány a může je to demotivovat... znám to z domova, syn sice není žádný zapálený dějepisec, většinou míval z dějepisu dvojku tzv. "zadarmo" - pamatoval si výklad z hodiny a jediné, v čem chyboval byly přesné letopočty, ale letos se cítil být dotčen, že mu ve čtvrtletí napsala učitelka dvojku, když má známky na jedničku a prskal, že jak je někdo zavedenej coby dvojkař, tak se může stavět na hlavu a nezmění to. Takže pokud se třeba tvůj syn na ten přírodopis učí a pak mu to z nějakého důvodu nevyjde, může to brát podobně a přijde o tu motivaci. Řekne si, že nemá cenu se snažit, když má trojku i tak.