Přidat odpověď
delete, tak u nás je dětí s ADHD asi pět.
dceři ten režim vyhovuje, ona je typ, co se zasní a pak neví co se má dělat, udrží hůře delší dobu pozornost, a tady je výhoda v tom, že mezi 15 dětmi (případně mezi 8 druháky) si toho učitelka všimne a je schopna to pořešit. kdyby byla sama na dvacet dětí, které se při hodině jsou schopné poprat, házet aktovkami či dokonce židlemi, které si hlasitě nadávají apod, tak bych řekla, že to by asi bylo mnohem těžší. Loňská učitelka s tím boovala velmi. Ale tím, že je možnost dát děti "jinam" a věnovat se jen části už vznikne skupinka, která se ukočírovat dá.
jinak je tedy fakt, že jednou novotou oproti standardní mnts je, že se neučí tolik v blocích - mívají v bloku snad jen češtinu.
a co si myslím, že je malým úskalím třídy, kde se nezvoní - přestávky. Dcera si stěžuje, že mají jen jednu "velkou". Ty další dvě maličké jí chybí. Nebo alespoň jedna. Když jsem tam byla, tak sjem si všimla, že učitelka když na dětech vidí únavu, žene je ke klavíru nebo si jdou zacvičit a protáhnout se, ale pořád je to organizované až přeorganizované.
Předchozí