Přidat odpověď
tante, já měla loni problémy s úkoly, když dcera prvňačka v listopadu dostávala úkoly, jež zabraly hodionu a půl čistého času.
díky tomu jsem pochopila, že úkoly ty nůžky rozevírají velmi a že by měly být velmi omnezeně. zejména na prvním stupni. Dítě jedináček je na tom jinak než nejstarší ze tří sourozenců. My dělali úkoly za strašného řevu těch mladších. Bylo to strašné a byly to nervy i pro mě.
dnes dostává úkoly, které zvládá s přehledem sama. Občas to na mě pravda zkouší, ale zatím jsem ymslím nepodlehla. Max poradím. vše to 15 minut.
moje známá se učí (běžná základka) s dcerou hodinu denně. Drtí s ní i prvouku i anglická slovíčka. To mi je úplně proti mysli. ještě tak trénovat čtení, trochu psaní, trochu počítání. Teď tedy dcera dostáívá takové kreativní úkoly (nakoupit - dostat peníze, napsat seznam, nakoupit, spočítat kolik zaplatila a kolik jí zbylo apod). To se mi moc líbí.
nicméně to je úplně jiné téma
Předchozí