monty, já myslím, že děti se tím učí překonávat "samy sebe". Ne že bych je nutila chodit na kroužek, když jim není dobře. Jsem ochotna slevit, aby šly na kroužek, když je v Praze jednou za rok sníh, aby se vyblbly. Ale obecně na tom trvám.
když nepůjde na klavír, bude hrát furt dokola, co hrála.
když nepůjde na gymnastiku, bude fňukat, že jí ta sestava nejde nebo že si jí nepamatuje.
bude sama ze sebe mít lepší pocit, když tam bude. CHodí tam ráda, vybrala si to sama. A stále jí to baví
jediné, co mě prudí, je hudební nauka, protože to bych jí mohla naučit sama, ale sleduje se účast. A stejně jí to pak doma učím znovu. Učí se to i v hodinách
takže za mě by děti v prvním ročníku hry na nástroj nemusely mít nauku. Ale chápu, že pak by tam nechodily. Až začnou řešit různé stupnice, už tu nutnost chápu. Dokud se učí rytmy apod, beru to z pohledu rodiče jako vopruz.