Přidat odpověď
pokud to možné je, bude výběr škol dost omezený. osobně si to neumím představit, ani jako učitelka, ani jako matka. pokud ti jde o kolektiv, tím, že ho občas přivedeš do školy, kdy ti to vyjde, mu nijak extra v kolektivu vazby nevytvoříš. já si myslím, že rodič by se měl přizpůsobit potřebám dítěte, určitě ne dítě rodiči. píšeš, že dítě čte a počítá - ale zároveň bys uvažovala o odladu PŠD, kdyby to vyřešilo váš problém - podivné.
jinak moje zkušenost jako učitelka - děti, které chodí do školy v podstatě nahodile, bez režimu, často jim rodiče nastavují víkendy - tu pátek, tam pondělí, to v kolektivu zpravidla nemívají moc snadné, chybí tam ty každodenní společné prožitky. pokud je dítě navíc slabší v učení nebo jen více úzkostné, může vzniknout opravdu problém.
zkušenost jako matka - dítě bylo několik týdnů doma, díky nemoci, a nesl to psychicky velmi špatně. z veselého normálního bezproblémového kluka jsme měli doma depresivní uzlíček nervů, protože neměl pravidelnost, kterou potřeboval a na kterou byl zvyklý (jsem matka bohém, ale tuhle pravidelnost děti prostě potřebují), neměl kolektiv dětí, které znal (a to je ze čtyř dětí, takže doma neustále někdo).
Předchozí