Přidat odpověď
Kudlo - jde to - u staršího syna neexistuje, aby to takhle bylo. Když ho něco zajímá, bere za základ to, co chce učitel a to navíc bere jako nadstavbu pro sebe, přece ho to zajímá.
Ml. syn toho nepobere tolik a když to přeženu, tak se třeba zajímá dopodrobna o svalech člověka, ale pak úplně z člověka vynechá hlavu a základy, které mají znát, protože jeho hlava nezajímá. Takže pak ale v testech za jedna mít nebude, ačkoli o svalech na těle ví ledasco a je schopen diskutovat s učkou a obzvlášť s učitelem tělocviku.
A tak to je ve všem. Paradoxně ten základ má zmáknutý v oblastech, které ho nezajímají, protože to bere tak, že něco umět má a to něco určuje učitel. Jak narazí na oblast, která ho zajímá, jde si pak svou cestou bez ohledu na to, co učitel požaduje - syn to prostě vynechá jako nezajímavý.
Předchozí