Přidat odpověď
Withep, u nás je občas taky potřeba mírný nátlak (ale fakt mírný), ale jsou věci, ke kterým si prostě musí dojít sám a dokud se pro to nerozhodne sám, tak s ním nehne nic...měli jsme to takhle s plínkama, s dudlíkem, s ježděním na kole.... Jinak ve školce taky na školku v přírodě jet nikdy nechtěl, ale jedno přespání ve školce v posledním roce zvládnul v pohodě a ohromně si to užil...v první třídě na škole v přírodě nebyli, ale ve druhé už jo, dokonce dvakrát, vždycky na 5 dní a zvládnul to naprosto v pohodě....a to předtím kromě té jedné noci ve školce nikdy nespal bez nás, třeba u babiček apod...
S plaváním to máme tak, že chodili jak v 1. tak i ve 2.třídě, no, rád tam fakt nechodí, ale nějak to tam zvládá, plavat tedy zatím pořád neumí a ani když je s námi, tak se to nechce učit, hrozně rád si ve vodě hraje podle svého, ale plavat nechce...nicméně žádné veliké problémy, že by odmítal kvůli tomu jít do školy nebo tak něco, zatím nebyly, takže se s tím asi nějak srovnal...
Jinak taky mám dost podezření, že tam nějaká PAS je, asi jen lehčí, ale už to diagnosticky nijak neřeším....ve škole funguje v pohodě, já se k němu snažím přistupovat tak, jak potřebuje a zatím žádné větší problémy nejsou....Ovšem máme štěstí, že díky dysfázii je v té logo třídě, kde jich je 7 - učení mu jde zatím výborně, ale sociálně je pořád někde jinde...být v klasické početné třídě, tak by to bylo asi o dost horší...větší počet dětí mu fakt nevyhovuje - to moc nefungovalo ani loni na příměstském táboře....pokud je jich tak do 15, tak v pohodě, jakmile je to 20 a víc, tak už mu to hodně nesedí...
Předchozí