No, já snad taky dokázu plout proti proudu a neohlízet se na momentální trendy.:-) Jenomze spousta lidí proste podlehne. Zrovna ty reklamy. Me by nenapadlo koupit si neco jen proto, ze na to byla reklama, ale ted jsem cetla (a muj muz, co pracuje v bance, mi to potvrdil), ze lidi si skutecne berou spotrební úvery na úplný blbosti (treba dovolený, nebo dokonce veci z Teleshoppingu!) a mají potom velký problémy se splácením, protoze proste precení své síly, podlehnou reklame typu "dovolená zadarmo" a kupujou, kupujou...
Navíc zrovna treba u tech materských uz nejde jenom o trend, to by mohlo být v konecném dusledku udelané tak, ze treba ten, kdo nepujde alespon na cástecný úvazek do práce, bude mít krácenou materskou (coz je myslím v Nizozemsku), proste stát pouzije i ekonomické nástroje, aby lidi nasmeroval. A to uz by pak bylo o necem jiném.
Předchozí