Přidat odpověď
Rodinová, pravdu díž. Taky jsem matka hyena...být učitelka, tak místo ranního zahájení hodiny posedáváním či povalováním v kroužku kdesi na koberci a tlacháním o ničem bych jim dala pětiminutovku z násobilky nebo z vyjmenovaných slov! To by bylo probuzeníčko...jenže to by mě valná část rodičů zabila a utloukla rádoby argumenty podloženými jejich sáhodlouhými filozofickými úvahami, jak takové zahájení dne není v souladu s alternativním cítěním těla i ducha a nevím čeho ještě...Že ovšem děti ve 4. třídě neumí pořádně násobilku a někteří ani vyjmenovaná slova, to je druhá věc.... Jak budou taková individua psát přijímačky, kde jde o čas, když nevědí kolik je 6x8 z hlavy, ale hezky si to dle zásad Hejného nasčítají 8+8+8...atd, přitom u toho nesoustředěně zapomenou kolikrát to už vlastně sečetli, případně se seknou i v tom sčítání, navíc taková početní operace trvá od dost déle než to vylovit rychle z paměti...
Předchozí