Přidat odpověď
heleno, já mám naštěstí dětí méně, než 20 (resp 20 mám v 1.a2.tř, kde je stále jazyk nepovinný), ale i tak ... já už píšu vše do žk, vč toho, že test nehodnotím z toho a toho důvodu. oba špatné testy chci od rodičů podepsat - napsala jsem do žk, aby se rodič nevymlouval na to, že dítě nedoneslo a on nemohl tušit. víc udělat nemůžu. u některých dětí vím, že jde o bojkot, prostě můžou, ale nechtějí. prostě to beru tak, že dělám vše pro to, aby se dítě naučilo, co má, jsem ochotná si dítě vzít po vyučování na doučku (nikdy nikdo nepřišel), rodiče informuju maximálně, testy si nenechávám, ale posílám domů. přístupy a metody měním, podle potřeby. ale pokud zvládne i dítě s nulovou podporou doma a s hraniční MR, vím, že dělám, co můžu. víc se trápit nehodlám a hodlám věnovat čas a síly těm, co o to stojí.
Předchozí