Dryjádo ke zhoršení-doma se nic nezměnilo,jen u něj nastupuje pomalu puberta a hodně udělaly ty změny ve třídě,jak u učitelů kteří nezvládají usměrňovat kolektiv a syn je prostě pro ně potížista.Problémy s kolektivem měl vždy,ale první dva roky měl učitelku která i bez jakéhokoliv papíru s tím uměla pracovat a tak byla celá situace snesitelná.Od září měli jinou a od listopadu jiného,a kolektiv se rozjel,navíc od září je tam nový žák co se snaží být vůdcem třídy a je rád velitelem skupinky. Školní psycholožka u něj žádný problém nevidí-má informace ode mě i od třídního,takže ví že problémy jsou,ale když pracuje se synem tak s ní spolupracuje bez problémů,je v pohodě a povídá jí jak se má zachovat správně
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.