Monty,
ono ani nejde o známky nebo o vynikání.
Já jsem u mladšího syna nevěděla, jestli má jít na gympl, přešel na začátku pátý třídy do jiný školy a byl vlastně spokojenej.Jen tak nějak nedělal nic, angličtinu dělal mimo školu a neměl žádný nějaký výzvy nebo jak to nazvat
)
Pak jsem si promluvila s třídním a ten mi sám řekl,že by si ho rádi ve škole nechali,ale že je prostě jinde než spolužáci , že nemá vůbec žádnýho tahouna, nic. A že na ten gympl patří.
A pravda je, že je to jiný. Má mnohem větší možnosti a kolem sebe těch tahounů(byť to slovo nechceš slyšet) ažaž...
Přemejšlím,co by se dělo, kdyby zůstal. byl by asi nadále spokojenej, ale neděla by vůbec nic, nic by ho nenutilo.A asi by to byla škoda.