Přidat odpověď
Maleo, já to taky nechápu. Dcera se tedy připravovala se mnou- češtinu skoro vůbec, matematiku jsme počítaly staré Cermat testy + asi 10 starých scio testů, měla matematiku od Klause, kterou si přečetla. Jenže nutno brát v potaz, že tady na ZŠ byla matematika tragická ( pořád ji dohání a na některé učivo měla v prvním pololetí před testem dva dny, aby se naučila látku, která se normálně bere týdny, protože to prý bylo opakování...jenže pro ni novinka )
Dostala se v pohodě. Učí se rychle, hodně čte, čeština jí jde přirozeně, píše slohy, soutěžní povídky...i tak jsme s mužem byli od přijímaček tak trochu nervózní jak se tam chytí, zda jsme ji nepřecenili, jestli se nebude mmuset učit od rána do večera...blabla.
Vůbec nechápu, že někdo do toho jde, když tuší, že dítě jde na krev.
Když pak na tu školu přišla a proletěla u prvního testu z matematiky- a pak se složitou látku naučila během těch dvou dnů do dalšího testu- tak jsem věděla, že na to má bez potíží.
Protože podle mě by měl člověk hlavně sledovat jak to tomu děcku do hlavy leze, jestli splavně...nebo to drhne. Protože drhnutí je špatný signál.
Předchozí