... tedy pokud tam není něco, co nechápu.
Jednou je povinnost, aby se CERMAT část hodnotila z 60%, tak se to přece nesmí obcházet!
Vždyť přece při tom systému právě šlo o to, dosáhnout určité srovnatelnosti toho, jaké předpoklady jsou nutné pro gympl. Asi ten systém není dokonalý (může se ještě vypilovat), ale v zásadě podle mě odráží snahu zohlednit různé aspekty - CERMAT (M a ČJ) pro všechny, aby bylo zajištěno minimum znalostí a dovedností pro studium gymnázia, plus jednotlivá gymnázia mají možnost navíc mít ještě vlastní kritéria dle vlastního profilu. Ale nebudou už je mít jako jediné kritérium, nemůžou si to už pytlíkovat každé úplně po svém.
Nepřijde mi to špatné, protože u těch čistě školních zkoušek se mi zdá, že by mohlo snadněji dojít k nějakým neprůhledným machinacím, celý proces není zcela transparentní a srovnatelný. Teď existuje oboje, kombinace více aspektů, což mi přijde OK.
Ale že to někdo takhle obchází, mi teda OK nepřijde!!! To jim jen tak projde???