Přidat odpověď
Hrou.do - on měl určitý problémy, pak teda starší syn měl zas jiný problémy, tehdy jsem to vzala z jedný vody načisto přes tu psycholožku a nechala jsem oba podrobně testovat, jaký mají schopnosti a tak. Prostě jsem si najednou nevěděla rady a potřebovala jsem to pochopit, abych jim třeba neublížila. Ml. syn nemá logické myšlení, musí se naučit a doučit, učí se zkušenostmi, ale právě nejde mu fyzika, bude problém s chemií a s matikou v rámci nenaučených slovním úloh - teda nenaučených postupů. Naopak má skvělou paměť na kecací předměty, má skvělé argumentanční schopnosti a dále rozvinutou slovní zásobu, díky které zvládá komunikovat tak nějak "košatě" - někomu to sedí a někomu teda ne.
Takže tam, kde je problém - fyzika a matika - pomáháme, už jsem se naučila a manžel taky, jak to propojit, aby pochopil a nemusel si vše jen a pouze pamatovat, ale u toho ostatního je líný. Já si třeba myslela, že on nerozumí textu - ale prd, při testu se zjistilo, že ano - ale že právě když se nesoustředí, tak neví nic. Třeba jsme tam byli jednou v 8 ráno a on neměl den /to jsem viděla hned po probuzení/ a to totálně vybouchnul a jindy jsme tam šli po obědě a výsledky paměti excelentní. Dneska tam teda chodí už po vyučování a ne na testy.
Předchozí