Přidat odpověď
Cimbur - to si vzpomenu na svou bývalou mudru - tam když jsem přišla, tak se neptala, co mě trápí, ale co chci napsat.
Bývala zubařka - nebudete mi říkat, že vás to bolí, když já vím, že ne a rtg nepotřebuje - no jo, kdyby ho udělala, tak by viděla, že to fakt bolí a nemusela jsem mít čep, ale na druhou stranu zas bych neměla současnýho zubaře.
Mému otci doktor řekl na otcovu otázku - a když už jsem měl výsledky blbý, proč jste mi to neřekl a proč jste mě nepozval dřív než za rok? A doktor - vy jste si neřekl, jak mám vědět, že ke mně chcete jít.
A další a další.
Ale v poslední době mám štěstí na dobré doktory - snad. Nicméně ráda se cítím jako klient a ne jako nesvéprávná - takže chci slyšet možnosti a alternativy a konečné slovo mám já.
není tohle svým způsobem přístup klientský?
Předchozí