Přidat odpověď
Asi mluvíš o zájezdech s CK, jako např. do Egypta. Ne nedělám to. Ze zásady. A vcelku mi vadí ti co to dělají, jelikož tak "kazí" ty lidi tam. Mělo by to součást standardní práce recepce, vyhovět platícímu klientovi (tím nemyslím úplatek). Akorát že dost lidí má jakýsi dojem, možná že na základě těch recencí, či kvůli tomu že v některých zemích v jiných sférách života funguje bakšišový systém, že obzvlášť v některých zemích jaksi musí ten úplatek dávat. Je otázka jestli i tak nedostali stejný pokoj a jen platí "zbytečně".
Zatím jsem neměla problém že bychom někde dostali nějaký "špatný pokoj. A pokud chci pokoj vyměnit obvykle je mi vyhověno. Bez úplatku. Když nemají volno ten den, tak třeba mi to přestěhují další den. Pokoj jsem párkrát vyměnit chtěla, ne že bychom dostali nějaký hrozný, ale spíš s praktických důvodů - třeba jsem chtěla být kvůli dětem poblíž bazénu, nebo kvůli kočáru v přízemí apod.
My to děláme tak, že si před ubytování jdeme prohlídnout areál, podívám se na čísla bloků kde by se mi nejvíc líbilo, především s ohledem na děti. A pak když mi dají pokoj se buď rovnou zeptám, nebo se nejdřív jdu podívat na ten přidělený a pokud bych chtěla jiný, tak se jdu přeptat. Zatím vždy mi bylo vyhověno. Zdarma.
Jen jednou jsem nedávno platila - jelikož v zóně která se mi líbila nejvíc byly pokoje za příplatek - "s výhledem". Byť mi nabídli i další možnosti "bez výhledu", tak tehdy jsem se rozhodla pro ten s doplatkem. Nebyla to nějak horentní částka. Normálně regulérně kartou a s účtenkou.
Předchozí