Přidat odpověď
komerčním zážitkem je pro mne třeba lezecká stěna v obchoďáku, 5d kino (nebo kolik d) v horském středisku, elektrický kolotoč na kopci s vyhlídkou... prostě nějaká atrakce, umístěná tam, kde by ji člověk nehledal, bez spojitostí s místem jako takovým, jež má za účel vydělat na každém, kdo se na ono místo vydal (obvykle pro místo samé, nikoliv v touze po atrakcích), těžící z toho, že člověk se snadno nechá ovlivnit (když už to tu je)... sama podobné "bonusy" nemám ráda, občas něco absolvujeme kvůli dětem (resp. necháme je absolvovat), ale pokud můžeme, vyhneme se tomu...
tak jak nedávno zaznělo v jiných diskuzích, milovali jsme hory v létě, kdy člověk mohl chodit, kochat se a užívat si přírodu a svatý klid, dnes je z většiny těch míst lunapark... btw jinak proti lunaparkům nic nemám, docela ráda je s dětmi navštívím, ale plánovaně, na místě, kam patří...
Předchozí