Přidat odpověď
kreditko, tohle už tady ale bylo i před inkluzí. děti s hyperaktivitou, čili ty impulzivní děti, které vykřikují, jak popusuješ, byly v běžné škole vždy. stejně tak, i děti s mentálním postižením mohly být vzdělávány v běžné škole, s asistentem (rozdíl byl ten, že měly učivo uzpůsobené svým možnostem, tzv se učily podle "přílohy"). za ten rok, co inkluze platí, se konkrétně u nás nezměnilo co do složení žáků nic, ale přibyly výrazně papíry, které vyplňuje škola, a taky finanční náročnost - škola má povinnost zřídit výukovou skupinu, něco jako doučování, kam ale nemůže dát libovoůné dítě k sobě. což znamená konkrétně třeba to, že když přinese další dítě papír z poradny a má doporučení na tutp podpůrnou skupinu, musí se buď vytvřit nová skupina - další hodiny, případně nutno překopat rozvrh, nebo se někam prstě přidá, pokud to lze.
Předchozí