Lassie, my v té výtvarce řešíme opačný problém...když začal chodit na kroužek, tak mi ze začátku paní lektorka říkala, že mu musí vždycky vymýšlet ještě nějakou další činnost, protože zatímco jiné děti dělají celé 2 hodiny jeden obrázek, tak on za tu dobu stihne 3
, on se do toho taky ponoří, ale trpělivost mu není příliš vlastní, takže ho něco pořád žene dopředu, je detailista, ale i ty detaily dělá rychle...až po několika měsících mi hlásila, že tentokrát opravdu celou dobu pracoval na tom jednom díle
. A číst si popisky v muzeu? To je hrozně zdlouhavé, koukne, zeptá se nás co to je, na co to je...zajímá ho to, ale čtení není zrovna jeho nejoblíbenější činnost, i když mu problémy nedělá...ale je to na něj moc dlouhé
, třeba knížky má odmalička rád, ale sám přečte tak stránku, dvě...aby přečetl celou knížku, to ani náhodou, ještě tak v těch encyklopediích si něco přečte, když to není moc dlouhý odstavec....včera zrovna chtěl vědět, kdy byla postavená Červená Lhota (vyrábí si totiž svoji vlastní verzi soutěže Kde domov můj
) - tak si to našel na wikipedii, ale tam na první řádku bylo tuším, kdy se o ní zmiňují kroniky a až potom někde pod tím, z kterého roku pochází ta původní tvrz...no a on viděl první letopočet a dál nečetl, tím to pro něj končilo...a takhle je to pořád se vším...