Přidat odpověď
Je to jenom o lidech. U nás je během prázdnin větší klid, protože si dovolenou vybírají i zákazníci. Není problém se domluvit na pozdějším termínu řešení, když někdo není.
Ale mám nového zákazníka, který např. zásadně neodpovídá na maily. Pošlu jim návod, jak něco udělat a nic. Nepřijde "děkuji, vyzkoušíme, ozveme se", přestože ten, komu posílám je v práci. Potom se najednou ozvou a potřebují něco okamžitě. Na tento týden si vydupali školení. Z naší strany nebyl problém, ale oni nebyli schopní ani potvrdit počet účastníků, přestože jsem to urgovala. Nakonec jich přišla polovina o půl hodiny později a ostatní na ně čekali. Včera měli vyzkoušet nějaký nový postup, byli jsme domluvení, že se ozvou. Nevyzkoušeli, přestože vědí, že budu mít dovolenou a nebude to s nimi mít kdo řešit. Tak počítám, že už v pondělí budou vyvádět. Nechápu to. Setkávám se s takovým chováním jenom málo. A tady to není věc jednotlivce, ale skutečně věc asi pěti lidí, se kterými komunikuji.
Předchozí