Přidat odpověď
Myslím, že jeden z problémů je i v tom, jak to média komentují.
"Když oni jsou naši spoluobčané vlastně blbci."
Jaký "Českému spotřebiteli to ale – zdá se – nevadí".
Českého spotřebitele podfoukl hajzlík výrobce či prodejce, což je svinstvo. Když to spotřebitel zjistil, tak se z 88 % naštval. Tak jakýpak nevadí.
"Většina Čechů si však tato „jídla“ zvesela kupuje dál."
Co jim zbývá. Většina si nemůže dovolit pravidelně jezdit nakupovat mimo Kotlinku. A spousta lidí to ani netuší, bo jsme furt ujišťováni, že jakési inspekce fungují na jedničku a média jsou naším strážcem, který případný problém vyštěká.
Vždyť jsme se přece dostali do stavu, který je v podstatě nenormální. Furt jen luštit miniaturní písmenka na obalech a imrvére googlit jejich složení, aby nás hajzlík prodejce nebo hajzlík výrobce zas nevožulili a nejedli jsme kvůli nim sračky.
Předchozí