Přidat odpověď
Kudlo, ale to není bezohlednost vůči tomu zákazníkovi, co už má nakoupeno, ale ohleduplnost k těm, co ještě trčí ve frontě.
Co se týká skládání věcí tak mě naopak baví si je chystat na páse rovnou tak, abych je pak snadno a rychle poskládala do batohu a tašek dle svých představ.
Pokud to vzhledem k množství věcí, rychlosti pokladní a malému prostoru za pokladnou stejně není možné (skládat rovnou rychle), tak to fakt nahrnu zase do vozíku, a pak si to v klidu poskládám mimo frontu.
Ten pocit, že tak jak jsem tam před chvílí stála já a přešlapovala z nohy na nohu (nehybné stání mě bolí, jak nohy, tak záda), tak tam stojí všichni ti, co čekají, až já si to poskládám, nesnáším.
Ale teda velký nákupy už pár měsíců nedělám, a právě jsem objevila kouzlo rohliku.
Jinak tedy od pokladní očekávám, že pokud někdo nestíhá odebírat, tak mu nechá čas, počká, nehrne mu to tam hlava nehlava. A dělají to tak, co vídám, nejsou blbý.
Předchozí